Pages

17/08/2010

brioche bread - pain brioché


I haven’t bought bread for a month now and I have to say I’m pretty happy with how the loaves have been turning up. And Mr hasn’t been complaining so that’s a good sign :p
Anyway, I wanted to try something different and found a brioche bread recipe. It smelt great when it was in the oven and I had very high hopes… well, the taste and texture weren’t there. Nice toasted to get that smell going but that’s about it. The quest for the brioche recipe begins!!!

Ça fait un mois maintenant que je fais mon pain et je suis super contente du résultat. Même Mr le mange sans se plaindre donc c’est bon signe :p
Bref, je voulais essayer quelque chose d’un peu différent et j’ai trouvé une recette de pain brioché. Une bonne odeur de brioche pendant la cuisson, j’étais remplie d’espoir… malheureusement le goût et la texture n’étaient pas au rdv. On l’a donc mangé en toast pour retrouver cette bonne odeur mais c’est tout. Recette de brioche : la quête commence!!!

No comments:

Post a Comment