Pages

10/09/2010

Blackberry jam - Confiture de mûres


I love making things but knowing it's free is even better! I went blackberry picking and after 2h, I had 1.5kg of blackberries. I froze 500g and made jam with the rest. yum... According to Mr, it's even better than B*nn* M*m*n jam, I just need to get rid of the "bits"... you mean, like make JELLY? I don't think so, at least not this year! : )

J'adore quand j'arrive à faire quelque chose pour 0€! J'ai été à la cueuillette de mûres et après 2h, j'en avais 1,5kg. j'en ai congelé 500g et j'ai fait de la confiture avec le reste. miam... Et même que Mr a trouvé qu'elle était meilleure que celle de B*nn* M*m*n, faut juste que j'enlève les "boûts"... euh, genre faire de la GELéE? Je crois pas non, du moins pas cette année! : )

No comments:

Post a Comment