Pages

04/10/2010

Madeleines and last harvest 2010 - Madeleines et dernière récolte 2010


I needed a sweet treat on Friday and as i was browsing the net i found a madeleine recipe so I tried it. They are really nice but I would like more of a bump! so I'll try them again and share the recipe next time.
It was also time to harvest the last veg on the balcony... here they are! The chillies have been cut in half, seeds removed, blanched for a min and frozen. The aubergines ended up in a couscous and the mini peppers and tomatoes will end up in lunchboxes. Not bad for a few pots on a balcony!


Vendredi soir, j'avais envie de quelque chose de sucré et je suis tombée sur une recette de madeleines... Le goût est super mais je voudrais une plus grosse bosse! donc je réessaie très bientôt et je partage la recette.
C'était aussi le moment de récolter les derniers légumes du balcon... Les voilou! Les piments: couper en deux, enlever les graines, les blanchir pendant une min et les congeler. Les aubergines ont fini dans un couscous et les mini poivrons et tomates finiront dans les lunchbox. Pas si mal pour quelques pots sur le balcon!

No comments:

Post a Comment